Zgłoszenie złomowania, zbycia, nabycia

Żeby legalnie zezłomować pojazd lub rozebrać go na części należy zgłosić się do odpowiednich jednostek. W przypadku zgłoszenia złomowania pojazdu należy zadzwonić do złomowiska i uzgodnić z nimi szczegóły. Należy odebrać od nich odpowiednie dokumenty oraz tablice rejestracyjne i zgłosić to w Wydziale Komunikacji.

W przypadku demontażu pojazdu należy skontaktować się ze Stają Demontażu Pojazdów i również pobrać odpowiednie dokumenty i zgłosić sprawę w Wydziale Komunikacji.

Dokumenty które należy odebrać to:

  • dowód rejestracyjny,
  • tablice rejestracyjne,
  • kartę pojazdu (jeżeli została wydana),
  • dowód własności (jeżeli na dowodzie rejestracyjnym jest poprzedni właściciel),
  • zaświadczenie od stacji demontażu pojazdów lub zaświadczenie o złomowaniu

Należy również pamiętać, aby po wyrejestrowaniu pojazdu zgłosić to do ubezpieczalni.

Przy każdej usłudze oferujemy rabaty na kolejne usługi!

Jeżeli zdecydują się Państwo zlecić nam zarejestrowanie pojazdu, prosimy napisać lub zadzwonić do nas. Ustalimy wszystkie szczegóły i odbierzemy od Państwa dokumenty. Jesteśmy dostępni o każdej porze, każda pora jest właściwa. 

Im prędzej odbierzemy Państwa dokumenty, tym szybciej odwieziemy zarejestrowany samochód!

zobacz również